Aspire novým distributorem značek koncernu SRAM

SRAM-logoTato zpráva vás možná nechá zcela chladnými, na druhé straně je právě toto důkaz, že se někdy mohou pohnout i zdánlivě nedotknutelné skály našeho byznysu. Pro nás v BikeAndRide.cz to znamená, že naše dobré vztahy s evropským zastoupením koncernu SRAM se nyní přenesou i do naší domoviny, jelikož Aspire je naším dlouhodobým partnerem.

Krom jiného to znamená, že bychom se v blízké budoucnosti mohli snáze dostat k testům nových produktů jako je třeba nedávno představená rodina XC brzd SRAM Level, nebo sady SRAM NX.

Více v oficiální tiskové zprávě:

S velkou radostí vám chceme oznámit, že ASPIRE SPORTS se ode dnešního dne stává oficiálním distributorem značek koncernu SRAM (SRAM, Rock Shox, Avid, Truvativ a Zipp) pro Českou a Slovenskou republiku.

Velmi si považujeme toho, že jsme byli osloveni těmito značkami ke spolupráci. Koncern SRAM patří jistě mezi 3 až 5 nejdůležitějších firem v celém cyklo odvětví a patří mezi největší inovátory. Jeho základní filozofií je snaha o uskutečnění zcela nových věcí, které si doposud nikdo nedokázal představit. Stejně tak jedno z našich kréd je: „Co si nedokážeš představit, to se nestane.“

Hodnoty, pozice a přístupy nás jako ASPIRE SPORTS a SRAM jsou tak velmi podobné.

Věříme, že obrovská produktová, marketingová a provozní síla koncernu SRAM společně s naším obchodním přispěním povede k výraznému vylepšení pozice SRAM na českém a slovenském trhu.

Produktové portfolio firmy ASPIRE SPORTS se tak stává jedním z nejkvalitnějších na trhu. Jména značek hovoří za vše: Cannondale, GT, SRAM, RockShox, Maxxis, Uvex, Truvativ, Zipp, CST, Sugoi, Motorex, Osprey, Mongoose, Schwinn, Avid, Thule, Fabric.

Líbí se vám článek? Podpořte nás na vaší sociální síti. Díky
  • alda

    co to bude znamenat do budoucna se servisem rockshox, že by prevzali i ten servis (zname/ vime jaka je domluva s naším českym zastoupenim…)

    • Mám informaci, že brzy dostanu nejen tuto informaci! 😀 Počkejme ještě chvíli, podrobnosti by měly být známy již brzy.

  • Kamil Holub

    Nevím, jaké má zkušenosti většina bajkového národa se servisem u Žitného, ale já si sehnal mobil přímo na servisního technika a všechno bylo v cajku. Vidlic tam šlo nepočítaně a dokonce i 3 reklamace tlumičů proběhly bez keců. Vždycky jsem nejdříve vykomunikoval co a proč posílám, že je sezóna a lidi na tom chtějí jezdit. Odpovědí bylo, že se budou snažit to vyřešit do 10 pracovních dní. Skutečnost??? Nejpozději do týdne byly věci zpátky na krámě. Pokud byl nějaký problém, zazvonil mi telefon a řešili jsme… Se servisem 100% spokojenost.

    Pravda, když jsem pro sebe kdysi chtěl 29″ Rebu RL v bílé s 1 1/8 sloupkem, tak nebyly skladem a moje VOC s poštovným a balným by byla cca o 100,- Kč VYŠŠÍ než MOC na jednom nejznámnějším nejmenovaném eshopu z Bílé Třemešné. Kde navíc pan Kuk měl 5 kusů skladem. No a co nepřišlo??? Origo v krabici balená Reba, s náhradními gufery a molitany, s tlumičovou pumpou, s fakturou od kupk_lo a záručákem originálně orazítkovaným a podepsaným od Žitného. Tak jsem volal do Žitného na nákup, kde mi bylo řečeno, že když toho budu v rámci předobjednávky odebírat tolik co pan Kuk, dodají mi to za atraktivní nákupku taky…

    To je mi panečku podnikatelský přístup k věci… 😀 😀 😀

    • TomK

      tak to jsi šTástnej člověk. Já jsem reklamoval vidlici kolem 20.11.15 a ještě teď ji nemám. reklamace uznána, ale že prý čekaj na díly. už přes dva měsíce. přitom je to obyč rvl …