reklama

NORCO mění svou firemní identitu! (Zajímavost)

Ke včerejšímu dni došlo k na první pohled možná nikterak zásadnímu, svým významem ale docela podstatnému posunu. Kanadská klasika Norco se totiž rozhodla k proměně celé firemní identity, což se stalo poprvé za 57 let její existence!!!

Toto „přebrendování“ zahrnuje kompletně nový „vizuál“, tedy zejména logo, grafickou identitu značky, firemní barvy a způsob, jakým chce Norco nově komunikovat se světem, jak dát jasně najevo své kanadské kořeny a zároveň i příslušnost k mezinárodní cyklistické scéně.

„Norco se za roky své existence vyvinulo v mnoha ohledech, avšak tři věci byly a jsou s námi od začátku až do dnešních dní – vzrušení z jízdy pokaždé, když se naše kola dotknou hlíny, nenahraditelný a neopomenutelný vliv místa původu a našeho sídla, tedy Britské Kolumbie, na vše, co děláme, a také svoboda vyplývající z výše řečeného na to dělat věci po svém – tzv. ‚Norco way‘! Tyto základní kameny s námi zůstávají a my se hodláme soustředit na to, aby to tak zůstalo i nadále.“ Říká Peter Falk, vedoucí marketingu Norco.

reklama

NORCO – No Other Way

Jako startovní bod k rozjetí nové grafické podoby značky a produktů Norco přichází snímek No Other Way, který nastavuje tón a náladu pro další připravovaný obsah související nejen s koly Norco, stejně jako emoční spojení jezdce, jeho stroje a jeho vnímání jízdy!

Série chystaných videí, příběhů a momentů spojených se značkou Norco a s komunitou Norco by měla nastavit tón a náladu pro každého, aby prozkoumal a vyjádřil své vlastní vnímání hesla „No Othery Way“ (Není jiné cesty).

Novou firemní identitu lze již nyní začít vnímat všemi smysly na čerstvě upravených stránkách norco.com, což se bude dále odrážet i na dalších mediálních výstupech, na nových produktech a zejména na nových kolech.

„Tento nový a omlazený vzhled firemní identity posouvá Norco mezi inovativní společnosti s výrazným zápalem pro věc a největší vášní v podobě jízdy na kole, díky čemuž jsou kola Norco taková, jaká jsou. Tímto posunem chceme určit nový tón pro současné a budoucí MTB nejen v kanadském B.C., ale také po celém světě,“ doplňuje Falk.

„Nesnažíme se vám představit zcela nové Norco, nýbrž se jen snažíme o nejlepší a nejpoctivější možné vyjádření toho, čím doopravdy jsme! Jsme přitom velice nadšení, že tak můžeme učinit právě nyní!“

překlad a úprava tiskové zprávy – Štěpán Hájíček / Foto: Norco