GIANT – Trance E+, Trance E+ SX a Stance E+ | Tech News

V tomto týdnu představil Giant zcela nové elektrické fully inspirované klasickou MTB řadou, a to hned v několika odlišných variantách. Zapomeňte tedy na stávající verze Giant Full E+ a přivítejte nové stroje Trance E+, Trance E+ SX a Stance E+.

Vylepšení oproti minulé generaci plně odpružených strojů s elektrickým asistentem lze přitom najít hned v několika bodech. Jedním z nejzásadnějších řešení je ještě výraznější integrace baterie do rámu – Downtube EnergyPak – která se nevyndává do strany, ale spodem. Dalším vylepšením je minimalistické tlačítkové ovládání RideControl ONE, jež se zbavilo přítěže v podobě až zbytečně velkého displeje, v neposlední řadě je to agresivní trailová geometrie, zajímavé osazení a celkový charakter posazený blíže klasickému MTB.

Integrovaný akumulátor Downtube EnergyPak s přístupem zespodu.

Nové ovládání pohonu s masivními tlačítky a systémem kontrolních diod (zařazený stupeň, aktuální výkon).

Downtube EnergyPak

Zmíněný Downtube EnergyPak, tedy baterie plně integrovaná do spodní rámové trubky, je pokročilým vývojovým následníkem zboku instalovaného řešení EnergyPak z předchozích generací. I přes „hlubší“ zabudování do rámu je přístup akumulátoru snad ještě snazší – stačí stisknout jedno tlačítko a akumulátor můžete vyjmout a začít nabíjet.

Nabíjení přitom řídí chytrý proces Smart Charging, kdy lze kupříkladu 60 % kapacity nabít za 90 minut. A nejen to. Při vývoji se řešilo i zahřívání, respektive práce s teplem, proto je u nového bateriového bloku použita konstrukce s větším prostorem okolo jednotlivých článků. Zajímavostí je i chytré nabíjení, které například rozezná, že akumulátor přesáhl 500 cyklů, následně použije nižší napětí, čímž se prodlouží život akumulátoru, aniž by se prodloužil čas nabíjení.

Dosti promyšleným řešením je i skutečnost, že systém při nabíjení pozná, když se určité články začnou přehřívat, načež je schopen přenést energii do jiných článků, jiné části akumulátoru, aby se dosáhlo vyrovnané teploty a plného nabití.

Giant Trance E+ SX Pro

reklama

TRANCE E+ PRO

  • zcela nový celoodpružený model > nahrazuje stávající model Full E+
  • hliníkový rám ALUXX SL
  • agresivní trail/enduro geometrie
  • odpružení Maestro, Trunnion Mount
  • karbonové horní vahadlo
  • zdvih 140 mm, vpředu 150 mm
  • plně integrovaná baterie (zespodu)
  • motor SyncDrive Pro Yamaha, 80 Nm
  • baterie EnergyPak 500 Wh
  • PedalPlus 4-senzorová technologie
  • ovládání RideControl ONE, walk assist
  • v nabídce 4 modely
  • topmodel osazen Shimano XTR 1×12!!
  • všechny modely mají 1-převodník doplněný vodítkem řetězu
  • 35 mm široké ráfky (27.5+)
  • 6“ pláště, bezdušové
  • teleskopické sedlovky
  • Více o této řadě na www.giant-bicycles.com

Giasnt Trance E 1 Pro

TRANCE SX E+ PRO

rozdíly oproti Trance E+:

  • vyšší zdvih vpředu (160 mm)
  • pružinový tlumič
  • v nabídce 1 model
  • Více o tomto modelu na www.giant-bicycles.com

Giant Trance SX E 0 Pro

STANCE E+

  • zcela nový celoodpružený model
  • hliníkový rám ALUXX SL
  • all-mountain/trail geometrie
  • odpružení FlexPoint
  • zdvih 120 mm, vpředu 130 mm
  • středový motor SyncDrive Sport Yamaha, 80 Nm
  • plně integrovaná baterie (zespodu), 500/400 Wh
  • PedalPlus 4-senzorová technologie
  • ovládání RideControl ONE, walk assist
  • 1×10 převody
  • 35 mm široké ráfky (27.5+)
  • 6“ pláště, bezdušové
  • v nabídce 3 modely
  • Více o této řadě na www.giant-bicycles.com

Giant Stance E 1

Pro doplnění, obdobné modely najdete i v sesterské dámské kolekci  LIV

Trance E+ Pro = pánská obdoba modelu LIV Intrigue E+ Pro (odpružení Maestro, zdvihy – 150/140 mm)

Stance E+ = pánská obdoba modelu LIV Embolden E+ (odpružení FlexPoint, zdvihy – 130/120 mm)

Foto: Giant

Liv Embolden E+

Liv Intrigue E+

 

Líbí se vám článek? Podpořte nás na vaší sociální síti. Díky