reklama

Pondělní Videonálož BnR #22_2018

Je neděle 27. května něco málo po jedenácté v noci a já sedím ještě, nebo možná zase, u počítače a dávám dohromady další díl nekonečného seriálu Ulice Pondělní Videonálož BnR. Možná si budete říkat, co mě k takovému konání vede? Je to jednoduché, zítra mám v plánu na většinu dne cestu na jednu prezentaci a zpět, tak si dělám přípravu.

Realita je taková, že ne vše se mi vejde do brašny na kolo, proto si něco nachystám večer před cestou a až zítra (dnes – pondělí 28. 5. 2018) doladím zbytek cestou vlakem zpět domů. Sedící poblíž svého kola, které si tuhle veselou a pestrou cestu střihne se mnou, a které mě slušnou část z mé pouti poveze na svém hřbetě. Alespoň mezi stanicemi vlaku a místem konání dané akce (Čejkovice), a poté zpět do moravské metropole, do místa, kde mám dočasnou základnu, abych se následně přesunul na hlavní nádraží a vyrazil konečně směr domov!

Končím noční část, jdu se připravit na ráno a zbytek doplním v pohodlí drážního expresu ČD Brno – Praha.

www.instagram.com/bikeandride.cz

Už se vezu…

Je pondělí ráno (28. 5.), přesný čas 7:32. Právě sedím ve vlaku a mířím z Brna na jižní Moravu. Mým společníkem je můj nový gravel bike Ghost z rodiny Road Rage (test Ghost Violent Road Rage 7.8 LC) vybavený jednou brašnou od AcePac, konkrétně se jedná o model Zip Frame Bag velikosti L (velikost se řeší podle rozměru rámu a prostoru v něm), kde mám pár kusů civilního oblečení a hlavně foťák, abych na té prezentaci nebyl jen do počtu. K tomu, abych se cestou neztratil a mohl snadno nahlížet do mapy, jsem využil držák telefonu od SP Connect upevněný na představci, který jsme si nedávno představili.

Trochu mě překvapilo, když pár lidí u mých fotek takto připravené expediční mašiny hodilo na tento bike „hate“, či se vyjádřilo „znechuceně“. Chápu, že ne každý se veze na aktuální vlně obliby gravel biků, navíc posunutých do více expedičního stylu, jako je teď ten můj, ale tato moje „stavba“ je věcí čistě praktického úsudku a snahy netahat na kole s berany těžký batoh, který mnohem radši měním za lehčí ledvinku CamelBak Palos LR4.

Jedno kolo na vše! Vážně?

Nejlepší na tom je všestrannost takovéto konfigurace. S jedním a tím samým kolem – aktuálně obuté do plášťů Maxxis Rambler 700x40c – jsem si dal v sobotu ráno cestu s partou silničářů po asfaltu, něco málo přes 50 km, a obvykle jsem neměl problém stačit jejich tempu.

V neděli odpoledne jsem vzal to samé kolo a vyrazil s rodinou projet si jeden okruh z nově otevřených stezek v Mariánském údolí, abych se v podvečer rozloučil se ženou a dětmi a potkal se s kamarádem na dalším gravel biku a užili jsme si společně sice krátké, ale o to intenzivnější svezení zahrnující asfaltové cyklostezky, ale také lesní pěšiny, kde obvykle proháním horská kola a dnes jsem je s velkým nadšením a stále zcela dostačující sebejistotou zvládl i s berany v ruce.

V pondělí, tedy dnes, mě čeká ještě přesun po ránu vlakem a pak kus po vlastní ose do Čejkovic, abych se odpoledne vydal zpět do Brna. V tomto případě mám v plánu kombinovat asfalt, štěrk a cyklostezky. Zkrátka co mi jižní Morava nabídne*. Tohle vše za pár dní s jedním jediným kolem, aniž bych cítil, že by mě gravel někde výrazně omezoval.

Jasný, až se vrátím domů, tak si moc rád zase sednu na Devinci Troy a další test biky a užiju si naplno pořádný terén, ale gravel pro mě vždy bude příjemný relax, změna, návrat ke kořenům, jak jsem se o tom již jedno pondělí rozepsal, když jsem začal přirovnávat gravel k počátkům MTB, kdy John Tomac drtil tratě světového poháru v XC na Yeti s berany!

„Gravel Heil!“

*Sumář dnešních výkonů v sedle. Ráno přesun do Čejkovic cca 15 km, odpoledne z Čejkovic do Brna 65 km, plsu k tomu tu a tam nějaký kilometr přesunu na a z nádraží k baráku. 😛
www.instagram.com/bikeandride.cz

Troy Lee Designs Presents: Brandon Semenuk – ‚Contra‘

Hromadu parádních fotek k tomuto videu najdete na www.pinkbike.com

Kenevo at Revolution Bike Park

Více foto tradičně na www.pinkbike.com

Find Your Next

Into The Black

Kyle Warner joins PNW Components

Big Mountain Biking in British Colombia – Chasing Trail Ep. 21 – The Traverse

**CZECH MADE**
BOSKOVICKÉ STEZKY: Pohodové singletraily, kde občas padne sprosté slovo

**BONUS**

The Fabiolous Escape 2 Machine – Bike Check Fabio Wibmer

A zase ten Fabio a jeho Fabiolous Escape 2 – tentokrát obhlídka jeho kola…