reklama

Pondělní Videonálož #15_2018

Je toho tolik, s čím bych se vám dnes rád svěřil, že nevím, kde začít! Zato vím, že bych to vlastně ani nestihl, jelikož jsem využil další slunný den a vyrazil podruhé do akce ve společnosti DeVinci Spartan! Tento stroj mi bude říkat „pane“ již jen pár dní, pak opět putuje zpět do Protocycles. „Fňuk, fňuk…“

O „Sparťanovi“ jste již nejspíš nejednou slyšeli, když ne jindy, tak v našem představení kolekce Kanadské značky DeVinci (z východní „francouzské“ části Kanady), kde byla Spartanovi věnována jedna nezanedbatelná stať. Nyní jsem měl možnost zkusit si ho konečně na vlastní kůži a málem mi upadla moje sešroubovaná čelist! Spartan neskutečně jede, do kopce i z kopce, přitom je krásně aktivní, pohodlný, a navíc je doplněný o extra progresivní geometrii, jak velí nejnovější trendy.

DeVinci Spartan jsem na víkend nechával v Praze, aby si jej trochu užil kolega Zed, který má na starosti dlouhodobě „trápit“ RB Bandit 675 (a že mu to jde sakra dobře!). Když jsem si pak pro DeVinci jel včera večer tak mi ani nezvedal telefon, poté se nechal zapírat svými dětmi, a nakonec mi tvrdil, že žádné kolo u sebe nemá! Přestože to nebyla jeho velikost (L, na Mkovou postavu), tak Spartanovi za pár dní slušně propadl. Ostatně tento fenomén lze vypozorovat u řady dalších jedinců, kteří přišli s tímto kolem do osobního styku!

www.instagram.com/bikeandride.cz

Potřetí na vlastním kole!

Není ale jen DeVinci, okolo čeho se točí bikový svět, myšlenky a aktivity na BikeAndRide.cz. Já sám jsem pro tento víkend vyměnil Spartana za svůj osobní Rock Machine Blizzard 90-27 (jel jsem na něm všehovšudy potřetí!), přičemž jsem se s rodinkou vypravil na Singltrek pod Smrkem. Na to, že jsem zde nebyl několik let, jsem se na těchto stezkách letos objevil již podruhé v krátké době po sobě a opět jsem si to parádně užil.

Užili jsme si to vlastně všichni čtyři! Počasí se skutečně vydařilo, jen v neděli odpoledne začalo pršet, ale to už jsme se stejně chytali k odjezdu. Hlavně jsem byl rád, že se dobře bavil můj syn, který zde pořádně provětral svůj Author King Kong 20 a odjížděl nadšený z toho, že pumptrack nemusí mít jen podobu 10-20 metrů dlouhého oválu, ale může vypadat i jako „nekonečná“ přírodní stezka natažená lesem.

*Opět mě dost tlačí čas, dost jsem jej dnes „promrhal“ v sedle DeVinci Spartan, tak zas jednou vynechám výraznější popisky videí.

www.instagram.com/bikeandride.cz

The Wright Line With Keegan Wright: EP1 (2, 3..)

Když už bylo v úvodu tolik emocí spojených se strojem DeVinci Spartan, mrkněte ve třech dílech, jak se na tomto kole dá jezdit!

GAMBLE – A Mountain Bike Film : Official Trailer with Greg Minnaar, Josh Bryceland, Loic Bruni

Více o tomto projektu a hromada fotek tradičně na: www.pinkbike.com

Stimulator

DEITY: Horizon featuring Vaea Verbeeck

I Am Specialized – Tara Costa

reklama

Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 4)

**CZECH MADE**

Dressler.cz team ve Finale Ligure

Se někdo má, že si takhle na začátku sezóny vypadne do Finale! Jejda, já tam byl vlastně taky! Ještě musím sestříhat naše videa…

**BONUS**

Kingdom Enduro 2018

Enduro World Series (EWS) v Africe? Již příští rok by to mohla být pravda.

Více v článku na: www.pinkbike.com

How to ride Pole bikes

Poslední dobou stále omílám, že se na moderních dlouhých kolech musí jezdit „trochu“ jinak! Zde je malá demonstrace „jak na to“ od Pole Cycles!

Pole Machine easyride at Mijas

Ještě trocha Finské poetiky od Pole Cycles!

Riding the new Ripmo above LA! I love this stuff!!!

ALL IN – Josh Bryceland + Craig Evans

CRASH COMPILATION FAILS MTB Downhill Freeride 2016 HD part 3

Pokud vás baví sledovat, jak ostatní trpí…!!!