ForBikes 2017 – fotogalerie

Jak mi napsal jeden čtenář: „Cože, to už zase bude ForBikes? Vždyť je to jako včera!“ Ano, už je to tak, další rok se otočil, nová sezóna nás ve velkém stylu kope do zadku, abychom se sebou začali něco dělat, k čemuž si mnozí chtějí pomoci novou technikou a výbavou „očumovanou“ nebo rovnou kupovanou na ForBikes.

ForBikes sice není primárně prodejní výstavou, u některých stánků to tak ale vypadalo už v pátek, u jiných jsem v neděli zaslechl, že se jim cesta na základnu a zpět do skladu zjednoduší díky tomu, že na výstavě fyzicky prodali řadu kol a doplňků a místo hromady „železa“ si vezou plnou pokladničku. Což je dobře asi pro všechny strany.

Zákazníci si jistě spokojeně odnesli či odvezli novou výbavu za zajímavou cenu, prodejci si udělali místo pro nové zboží a díky tomu se nám ten domácí cyklobyznys hezky otáčí!

Jak už to tak bývá zvykem, ForBikes je výstava, kterou na BikeAndRide.cz příliš neprožíváme. Člověk si ještě pamatuje ruch a nekonečné haly z Eurobiku, a proto se mu pod střechu mezi zářivky moc nechce, zejména, když je venku tak krásně. Nebo alespoň o víkendu bylo.

Proto jsem tradičně veletrhem v pražských Letňanech jen proběhl, užil si přátelský pokec s řadou známých i obchodních partnerů, letos si vychutnal i jednu světovou premiéru na stánku Rock Machine a k tomu jsem nasázel něco fotek. Ty vám nyní předkládám k rychlému prolistování. Popisky se ale zdržovat nebudu a půjdu radši na další práci. Každopádně pokud by vás něco konkrétního zajímalo, napište svůj dotaz do komentáře pod článek a co budu vědět doplním.

reklama

Foto: Štěpán Hájíček

Líbí se vám článek? Podpořte nás na vaší sociální síti. Díky
  • Kamil Holub

    Je to dobrý, byl jsi i u nás… 😉 A když vidím na fotce sebe, Lukáše, Daga i Žďáňu, tak to bylo v pátek, hned zrána, po začátku veletrhu. Tudíž jsme spolu asi vůbec nemluvili, protože jsme zrovna s klukama řešili jejich bikepackový trip po plážích Baltu s naším vybavením. Super, hned první fotka v galerii… 😀 #acepac

    • Asi jsem jen proletěl okolo a stihl jednu fotku 😉

  • Roman

    Boha to je komedie. Jsem zvědav kolik těch LTD verzí prodají, když jsou cenou ještě nad spešlem:)
    Kdyby radši začali prodávat Blizz s 29″ kolama, nebo samotné rámy

    • Kamil Holub

      Imagemaker. To nepotrebujes prodavat,to jenom ukazujes,ze to umis vyrobit…

      Asi jako Kia Stinger. Ale ta se asi nakonec bude prodavat velmi dobre,protoze mainstreamove GTcko s V6,zadokolkou,moc pekne a za relativne malo penez dneska nema moc konkurenci.

      • Kia Stinger vypadá vážně dobře 😉 Ještě to postavit na elektrice, ideálně s technikou Tesla a jdu do ní 😀

        Jinak souhlas, jedná se primárně o „imagemaker“

  • Milan

    Když xc tak Element s javorovými listy, nejhezčí design z celé výstavy.

  • Jonáš

    vše nádhera, ale za mě už jen lectron, vypadaj skvěle a do funkčnosti neni co říct

    • Kája

      naprostej souhlas, ty elektrokola jsou paráda

      • Vladimír

        a to má jakej dojezd?

        • Dojezd elektorkol záleží na baterii (její kapacitě – běžně 400 – 500 Wh), motoru, míře zapojení pohony, hmotnosti jezdce, terénu atd. I silný stroj lze vyždímat za 30 km, ale stejně tak s tím lze dojet i víc jak 100 km. Osobně jsem v létě testoval Lapierre Overvolt a v terénu a s těžkými plášti dal za jeden den cca 70 km (baterie 400 Wh).

          Více tady: http://www.bikeandride.cz/2016/11/lapierre-overvolt-fs-600-2016-test/

          • Vladimír

            Koukám na Lectron MONTANA M 27,5 a píší, že baterie má 629Wh, mohu tedy těm 160 km co píšou věřit?

          • 629Wh je hodně, ale pro nájezd 160 km by se člověk musel hodně snažit. Jet spíše rovinu a s menší asistencí, ale teoreticky toho dosáhnout lze.