Yeti SB5.5c – Tech News

Yeti SB5.5c - Tech NewsNovinka Yeti SB5.5c představuje styčný bod, kde se protínají schopnosti trailových, all-mountain a gravity strojů. Zkoušen a testován byl jezdcem Richie Rude, který se běžně pohybuje po tratích EWS, stejně jako dalšími továrními ridery. Tato devětadvacítka se zdvihy 160/140 mm a radikální geometrií s úhlem hlavy 66,5° je zde, aby změnila pravidla hry.

Yeti SB5.5c díky lehoučkému rámu a efektivnímu zavěšení Switch Infinity vyletí na kopec jako nic, aby pak své potenciální soupeře rozdrtil nekompromisním diktátem směrem dolů. Zapomeňte na všechny předsudky, které jste měli vůči devětadvacítkám. Yeti SB5.5c je totiž kolem maximálně živým, hravým a zábavným a to díky unikátní stavbě rámu, zkrácené zadní stavbě a agresivně odladěnému odpružení.

Chcete-li si udělat bližší představu o tom, jak fungují stroje Yeti, přečtěte si náš test výkonného trailbiku Yeti SB5c, či praktické představení nekompromisní enduro mašiny Yeti SB6c.

Yeti SB5.5c - Tech News

reklama

Základní vlastnosti

  • Zdvih zadní stavby – 140 mm
  • Zdvih vidlice – 160 mm (alternativně 150 mm)
  • Velikosti rámu – M, L, XL
  • Hmotnost rámu – 2,75 kg
  • Průměr kol – 29“
  • Zadní osa – 148×12 mm (Boost)
  • Úhel hlavy – 66,5°
  • Délka zadní stavby – 437 mm
  • Originální systém zadního zavěšení Switch Infinity
  • Plně karbonový rám i zadní stavba (High Modulus)
  • Čepy s vnitřní rozpěrkou, které pomáhají snížit opotřebení ložisek
  • Kónická „tapered“ hlava (44mm/56mm)
  • Originální kryt spodní trubky a zadní vidlice pod řetězem
  • Vnitřní vedení kabeláže
Více informací na webu
www.yeticycles.com
Cena rámového setu: 3 500 USD
Cena kompletního kola:
5 699 / 6 999 / 10 599 USD (GX / X01 / XTR)

 

NEW ZEALAND. PROVEN HERE. from Yeti Cycles on Vimeo.

Foto: Yeticycles
Yeti SB5.5c - Tech News

Yeti SB5.5c - Tech News

Yeti SB5.5c - Tech News

Yeti SB5.5c - Tech News

Líbí se vám článek? Podpořte nás na vaší sociální síti. Díky
  • Kowik

    Pěkné kolo 🙂 Ale pravidla hry asi měnit nebude – ty už změnilo před dvěma lety BMC a jeho TrailFox, které má skoro stejné parametry.

  • wilda

    Reklamní články byste mohli hned ze startu nějak označit, ať se s nimi nemusíme zbytečně zdržovat 😉

    • To není žádná reklama, jen představení novinky, která jistě pár lidí zaujme…