Peter Denk – Představení systému GT Path Link

Peter Denk - predstavuje GT Path LinkPokud vás skutečně zajímá, jak funguje nové zadní zavěšení GT Path Link používané na modelech GT Sensor a GT Force 2014, pak vám světlem na vaší cestě bádání budiž Peter Denk. Člověk, který je za tuto konstrukci zodpovědný. On sám nejlépe vysvětlí, proč se GT vydalo právě touto cestou.

Díky vloženým českým titulkům nebudete muset z hlavy pracně lovit znalosti angličtiny a napínat uši k prasknutí. Pojďme si tedy společně připomenout, proč je právě „vzhůru nohama otočený jednočep s přepákováním“ ideálním řešením, kterak se vysoko umístěný hlavní čep podílí na ideální odezvě zadního závěsu při nárazu a zpracování překážek atd.

Jak funguje Path Link v praxi se dozvíte v testu první vlaštovky kol GT 2014 – GT Sensor Pro

Líbí se vám článek? Podpořte nás na vaší sociální síti. Díky
  • Sidewinder

    Bude tento system odolny proti necistotam, nebo je to dobre akorat tak do laborky? Pistnice tlumice a cepy path-linku jsou primo vystaveny odletujicimu bordelu od pneumatik. IMHO k nicemu.. Nelibi..

    • Já bych se o to až tak nebál. Tlumič je docela slušně schovaný v rámu, produkční kusy jsou vybavené malým blatníčkem a čepy… GT není jedinou značkou, která má čepy na ráně – Niner, Santa Cruz, Intense, Ibis, Pivot apod. Jde o to, jak se utěsní. Na GT Sensor jsem toho najel docela dost a jediné co skřípalo a křupalo byl zámek sedlovky. http://www.bikeandride.cz/2013/09/gt-sensor-pro-2